KALİTE POLİTİKAMIZ

REFORM İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ LTD. ŞTİ. olarak, Faaliyet gösterdiğimiz ortak sağlık güvenlik birimi alanında çalışanlarımızın bilgi, becerilerini geliştirmek için iletişimi ve eğitimi ön planda tutmayı, mevcut mevzuat, yasa ve kanunlara, ilgili standartlara uyarak danışmanlık hizmeti verdiğimiz firmalar da gereksinim duyulan kaynakların tahsis edileceğine ve bunların sürekliliğinin sağlanacağına, çalışmalarımızın her aşamasında, kaliteli hizmet sunmayı; bu doğrultuda, ISO 9001:2015, Kalite Yönetim Sisteminde konulan hedefler uygulanarak, etkinliğinin sürekli iyileştirmesini, denetlenmesini ve aşağıdaki alt politikaların yerine getirilmesini sağlamayı, taahhüt ederiz.


HİZMET POLİTİKASI

Kalite açısından öncülüğümüzle örnek olmak amacı ile tüm gücümüzle çalışarak, performansımızı geliştirecek önleyici yaklaşımlar belirlenmektedir. Tüm hizmet verdiğimiz şirketlerde 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği mevzuatına uygun yükümlülüklerimizi yerine getirerek, iş kazalarının ve meslek hastalıklarının önüne geçerek faaliyetlerimiz sürdürülmektedir. Toplam kalite felsefesini esas alarak takım ruhu içerisinde şirket ve birim hedeflerine ulaşılarak, müşteri memnuniyeti en üst düzeyde tutulmaktadır. Müşteriden gelen her geri bildirimin ele alınması, incelenmesi değerlendirilmesi için eğitimler vererek uzman kadrolar oluşturmayı, yurdumuzda eksikliği oldukça hissedilen vasıfsız işgücünü eğitip kalifiye hale getirerek bu konuda diğer kuruluşlara önderlik etmekte, ayrıca mevcut personelin akademik kariyer yaparak kendisini geliştirmesine destek olmaktadır.


İŞ GELİŞTİRME

Yeni iş alanları tespit etmek, rekabeti analiz edebilmek için pazar araştırmaları yaparak, geliştirdiği yeni iş modelleri sayesinde, hizmette farklılık yaratarak her zaman pazarı yönlendiren konumda olmaktadır. Fuar, seminer ve sempozyum gibi bilgi ve teknoloji takibi aktarımını amaçlayan tüm organizasyonlara katılım sağlanır. Bu farklılık, kurulmuş olan kalite sisteminin işletim süreçlerinde ve geliştirilmesi aşamalarında da devam ettirilmektedir.


İŞE ALIM POLİTİKASI

Reform OSGB bünyesinde işe alımı onaylanan personeller, sağlık muayenelerinden ve gerekli taramalardan geçirilmektedir. Kalite ve görev tanımı eğitimlerinin tamamlanması sağlanmaktadır.


FİZİKSEL GÖRÜNÜŞ

Şirketimizi en iyi şekilde temsil edebilmek için şirketimiz imajına yakışır kılık kıyafet seçilmektedir.


GENEL DAVRANIŞ

Şirketimizde kurumsal kimlik anlayışı ile tutum ve davranışlar sergilenirken, sigara içme alanları dışında sigara içmek yasak olup, hizmet verdiğimiz tüm şirketlerde görev sırasında dinlenme molalarını hariç tutarak sigara içilmemektedir.


PERSONELİN SAĞLIK KONTROLLERİ POLİTİKASI

Personelin İş Yeri Hekimi tarafından her yıl periyodik sağlık muayeneleri yaptırılır. Bulaşıcı hastalık, üst solunum yolları bulaşmaları, ishal, bulantı, öksürme hapşırma durumlarında Genel Koordinatör tarafından çalışma ortamından uzaklaştırılarak, sağlık kontrolüne gönderilir.


MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ

REFORM İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ LTD. ŞTİ. olarak, Bugünün piyasa şartlarının farkında olarak ve bu şartlara uyarak, kalite ve hizmetlerimizi en iyi şekilde sunmaktayız. Biliyoruz ki, şirket olarak ayakta kalmamızın sebebi, yüksek kalite doğrultusunda oluşan memnuniyet, servis hizmeti vermekteki sözlerimizin ardında yatmaktadır. Müşteri odaklı yaklaşımımız ile ihtiyaç ve beklentilerin daima kaliteli hizmet sunma anlayışı ve memnuniyeti en üst seviyede tutmayı ele alarak, hızlı çözümlere ulaşarak gerekli önlemleri almak ana politikamızdır.

Faaliyet gösterdiğimiz ortak sağlık güvenlik birimi alanında hizmet verdiğimiz firmalarımıza;

  • Müşteri bildirimlerini e-posta, telefon, faks ve sosyal medya gibi mercilerden kabul ederek,
  • Her türlü istekleri dikkatle analiz ederek,
  • Firma bilgilerini sadece şirket içi gerekli departmanlar ile paylaşarak,
  • Müşteri bildirimleri, nasıl ve hangi kanallar içinde çözüm bulunacağına dair beyan edilerek,
  • Alınan aksiyonları dokümante ederek, hizmet verdiğimiz firmalar ile paylaşarak,
  • Profesyonel ekibimiz ile pozitif bir anlayış içerisinde müşteri memnuniyeti odaklı hedef oluşturarak,
  • Kalite ve memnuniyete odaklanmış tutarlı yönetim ortamı sağlayarak,
  • Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemimizin, etkinliğini sürekli geliştirerek,
  • Çalışanlarımızı, yaptıkları işleri sahiplenmeye teşvik ederek,
  • Müşterilerimizin beklentilerini anlamak ve verdiğimiz hizmeti bu beklentilerin üstüne taşıyarak,
  • Hizmetlerimizin kalitesini düşürmeden sorunları tanımlamak ve çözüme ulaştırarak,
  • Etik ilkeler çerçevesinde süratli ve emniyetli iş gerçekleştirerek,
  • Prosesimizle ilgili, doğabilecek riskleri tanımlayıp kontrol altına alarak,

  • öneri, talep ve memnuniyetsizliklerin iletilebileceği, objektif, adil, dikkatle ve gizlilikle ele alındığı, yasal şartlara uyum sağlanarak değerlendirildiği, sürekli iyileştirme çalışmaları yapılarak takibinin sağlandığı ve müşteri ile ilişkilerin uyum içinde yapılarak şikayetleri etkili çözme konusunda taahhüt ederiz.


    REFORM ORTAK SAĞLIK VE GÜVENLİK BİRİMİ
    TEL : 0850 209 55 22 - Mail : info@reformosgb.com.tr
    İstanbul Vizyon Park Ofis Blokları 3.Plaza K:1 N:12 Bahçelievler / İSTANBUL